ברוכים הבאים לאתר החדש של VoiceTech


קצת עלינו

VoiceTech מספקת פתרונות תקשורת בתחום הטלפוניה. ממשרד קטן שרוצה שהלקוחות שלו ירגישו שהוא גדול ועד לפרויקטים מורכבים לחברות תקשורת מובילות. אצלנו אין הבדל בין לקוח ללקוח, כולם מקבלים את היחס החם והביתי שלנו.

השירותים שלנו

VoiceTech מספקת פיתרון כולל, A-Z, בתחום הטלפוניה. חלק מהשירותים שלנו כוללים:
• מרכזיה וירטואלית
• פיתוח והתאמות
• ייעוץ וניהול פרויקטים
• התמחות בפורקס
• קול סנטר
• מערכות IVR
• מערכות הקלטה
• ועוד...


מאמרים נבחרים
מושגי יסוד לתכונות ערך מוסף במערכות טלפוניה

מושגי יסוד לתכונות ערך מוסף במערכות טלפוניה

למרכזיות של היום יש תכונות רבות שנותנות להן את הערך המוסף. לכל מרכזיה יש את סט התכונות שלה, יש מרכזיות עם תכונות בודדות ומרכזיות עם
מושגי יסוד בטלפוניה

מושגי יסוד בטלפוניה

כשאני מדבר עם לקוחות אני לא יכול שלא לשים לב לבלבול שיש להם בכל הנוגע למושגי יסוד בטלפוניה, מסורתית ו- IP. במאמר זה אנסה לשפוך
חברות המוציאות הרבה שיחות בינלאומיות

חברות המוציאות הרבה שיחות בינלאומיות

הצורך: חיסכון מקסימאלי בעלויות השיחות. בחירה נכונה של ספקי התקשורת לחו"ל יכולה להשפיע על החברה במספר רבדים. 1.       איכות הקו- בחירת הספק הנכון משפיעה באופן
מעבר ממרכזיה מסורתית למרכזית VoIP

מעבר ממרכזיה מסורתית למרכזית VoIP

הרבה משרדים וחברות מתחבטים בשאלה: יש לי מרכזיה מסורתית, האם כדאי לי לעבור למרכזית Voice over Internet Protocol) VoIP)? נתחיל בהבנת המושגים "מרכזיה מסורתית" ומרכזית
Case Study

Case Study

רשת חנויות ארצית פנתה אלי לייעוץ כדי שאעזור לה להוזיל את עלויות התקשורת הטלפונית. לרשת יש: 18 חנויות בפריסה ארצית כאשר בכל חנות יש קו
10 דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני שבוחרים מרכזיה

10 דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני שבוחרים מרכזיה

בעולם של היום התקשורת הטלפונית לוקחת חלק מרכזי בחיי היומיום של כל חברה ומשרד. בחירה לא נכונה של המרכזיה יכולה לגרום נזק כבד לארגון ולאובדן